آخرین اخبار
کد مطلب: 126171
پيام تسليت رهبر انقلاب درپي شهادت حاج قاسم سليماني
تاریخ انتشار : 1398/10/13 08:40:55
نمایش : 964
در پي شهادت سردار فرمانده سپاه قدس رهبر معظّم انقلاب حضرت آيت‌الله خامنه‌اي پيامي صادر کردند .
به گزارش سلام لردگان؛  در پي حمله نيروهاي جنايتکار آمريکا به خودروي حامل حاج قاسم سليماني،‌ فرمانده سپاه قدس و ابومهدي المهندس فرمانده الحشد‌الشعبي و شهادت آن‌ها، رهبر معظّم انقلاب حضرت آيت‌الله خامنه‌اي پيامي صادر کردند که متن کامل آن را در ادامه مي‌خوانيد.

بسم الله الرحمن الرحيم
ملت عزيز ايران!
سردار بزرگ و پرافتخار اسلام آسماني شد. ديشب ارواح طيبه‌ي شهيدان، روح مطهر قاسم سليماني را در آغوش گرفتند. سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در ميدانهاي مبارزه با شياطين و اشرار عالم، و سالها آرزوي شهادت در راه خدا، سرانجام سليماني عزيز را به اين مقام والا رسانيد و خون پاک او به دست شقي‌ترين آحاد بشر بر زمين ريخت. اين شهادت بزرگ را به پيشگاه حضرت بقية‌الله‌ارواحناه‌‌فداه و به روح مطهر خود او تبريک و به ملت ايران تسليت عرض ميکنم. او نمونه‌ي برجسته‌اي از تربيت‌شدگان اسلام و مکتب امام خميني بود، او همه‌ي عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانيد. شهادت پاداش تلاش بي‌وقفه‌ي او در همه‌ي اين ساليان بود، با رفتن او به حول و قوه‌ي الهي کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد، ولي انتقام سختي در انتظار جنايتکاراني است که دست پليد خود را به خون او و ديگر شهداي حادثه‌ي ديشب آلودند. شهيد سليماني چهره‌ي بين‌المللي مقاومت است و همه‌ي دلبستگان مقاومت خونخواه اويند. همه‌ي دوستان -‌ و نيز همه‌ي دشمنان - بدانند خط جهاد مقاومت با انگيزه‌ي مضاعف ادامه خواهد يافت و پيروزي قطعي در انتظار مجاهدان اين راه مبارک است، فقدان سردار فداکار و عزيز ما تلخ است ولي ادامه مبارزه و دست يافتن به پيروزي نهايي کام قاتلان و جنايتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد.
ملت ايران ياد و نام شهيد عاليمقام سردار سپهبد قاسم سليماني و شهداي همراه او بويژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقاي ابومهدي المهندس را بزرگ خواهد داشت و اينجانب سه روز عزاي عمومي در کشور اعلام ميکنم و به همسر گرامي و فرزندان عزيز و ديگر بستگان ايشان تبريک و تسليت مي‌گويم.
سيدعلي خامنه‌اي
۱۳ديماه ۱۳۹۸

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس